Estudis “La Carxofa”

Ahir vaig poder anar a casa de l’Albert, a la seva habitació, on hi té tot allò que cal per convertir-la en un tres i no res en un petit però eficaç estudi de gravació. Gràcies a ell i als seus coneixements per manipular tots aquests trastos, vaig poder gravar el que haurà de ser la caramella de la 39ena trobada de Petits Caramellaires que es farà a Sant Boi de Llobregat el dia 1 de maig de 2009.

La Maria Àngels Valls em va demanar, per via del Francesc Conesa, que fes una caramella que servís de cant comú per a aquesta trobada. Passades les festes de Nadal li vaig poder portar la partitura, però sense poder mostrar un exemple de com podia arribar a sonar la cosa. Ara, amb aquesta gravació, ja ens en hem pogut fer més la idea.

M’hi han ajudat molt en Rafèu Sichel (que a part d’anar veient com s’anava fent i d’ajudar-me a cantar-la per veure com feia, s’ha ocupat de l’ajustament mètric) i la Guida Sellarès (que de seguida em va buscar caramelles per tenir bons exemples. Finalment, Guida, ha quedat una caramella una mica poc convencional!).

Aquesta caramella, que porta la lletra feta per la Maria Comas Lledó, es titula “La Millor Trobada”. Si aneu al myspace podreu sentir aquesta versió que no té cap altra finalitat que la de poder mostrar com sona per als que l’hagin d’aprendre per a la Trobada.

Moltes gràcies a tots!

Deixa un comentari

