Expedició al Matarranya II (dissabte 8 d’agost de 2009)

De bon matí truco a l’Eusebi i per sort només es tractava de la goma del turbo. Per tant, el cotxe ja estava llest. Un taxi ens va venir a buscar i ens va portar del Mas de Barberans fins al taller de l’Ametlla de Mar. Amb el cotxe recuperat, i després de fer algunes gestions, vam rependre la ruta.

La carretera estava tallada per obres i vam fer una bona volta. Però el paisatge era preciós. Vam arribar a Vall-de-roures que faltaven deu minuts per les tres. En Jordi també s’havia d’afegir a l’expedició. No va poder venir amb nosaltres el divendres al vespre, i vam quedar que dissabte de bon matí agafaria tren i autobús per arribar fins a Vall de Roures, a on l’aniriem a recollir. Amb totes les peripècies, vam acabar arribant deu minuts abans de que l’autobús el deixés! I això que nosaltres vam sortir amb més de 12h d’antelació!

Comencem a probar plegats com sona, la disposició de l'espai...
Comencem a probar plegats com sona, la disposició de l’espai…

Vam dinar plegats i després vam arribar, per fi, a Mont Roig de Tastavins. Vam trobar l’hotel i també l’Hector i la Montse. Un cop una mica resposats, vam començar a treballar, a assajar plegats i a planificar la jornada del diumenge.

El poble estava ben engrescat, eren les festes del poble del costat, i aviat serien les de Mont Roig.

Cap al tard, vam fer una passejada pel poble i ens vam fer algunes fotos…

L'expedició al complert
L’expedició al complert

Un pensament sobre “Expedició al Matarranya II (dissabte 8 d’agost de 2009)