És principalment una eina de treball i de supervivència. Més que un art, un ofici: a l’Escola de Música i per als alumnes, per preparar cançons que m’ajudaran a treballar segons la meva metodologia, arreglar peces i adaptar-les al nivell dels alumnes…
Sobretot amb els grups de música folk i tradicional l’arranjament musical és una eina d’exploració i apropiació d’un repertori que redescobrim.
Aquest seria un inventari una mica descuidat i poc exhaustiu de les composicions i arranjaments fets:
- Lay a Garland (de Robert Pearsall). Arranjament per a Orquestra de Flautes.
- Oblivion (de Astor Piazzola). Arranjament per a Orquestra de Flautes.
- Recull de cançons tradicionals per a iniciar-se en la pràctica del pifre i la flauta travessera.
- “Virginitat”. Composició per a flauta sola.
- “La millor trobada” Composició per a cor i acompanyament instrumental. Caramella per a la 39ena trobada de petits caramellaires de Sant Boi de Llobregat.
- Arranjaments de les cançons populars per al disc “Cançons de sempre” de La Veu de Syrinx.
- Cançons de Carrer (d’Enric Morera). Arranjament per a cant, flauta i piano/guitarra.
- Boig per tu (de Pep Sala). Arranjament per a cor a tres veus iguals.
- La polca. Polca per a flautí i acompanyament de dues tarotes i guitarra a partir de la Polca de Sant Esteve del Ball de Gitanes.
- 5 cançons per a descobrir les notes i el ritme.
- ¿Para qué zapatos si no hay casa?. Composició per flauta, violoncel i piano.
- Pas moyen d’s’arreter (de Jean Blanchart). Arranjament per a dues veus.